Horra, horra, gure Olentzero!

horra_html_5d17f598.jpg

El próximo día 19 nos visitará Olentzero. Por ello, habrá diferentes actividades durante la mañana:

Trikitixas y música a la entrada.

Reparto de felicitaciones de Navidad y venta de productos por parte de los alumnos de 4º de E.S.O.

Teatros, musicales y villancicos.

Y.. ¡cómo no! Reparto de regalos por parte de Olentzero a todos los alumnos de Infantil y 1º y 2º ciclos de Primaria.

horra_html_360b4f8e.jpg

Datorren 19an Olentzeroren bisita izango dugu. Hori dela eta ekintza desberdinak izango ditugu goizean zehar:

Trikitilariak eta musika sarreran.

D.B.H.ko 4. mailako ikasleek Gabonetako produktuak salduko dituzte eta Gabonak zorionduko dizkigute.

Antzerkiak, musikalak eta gabon kantak.

Eta.. nola ez, bada! Olentzerok opariak banatuko ditu Haur Hezkuntzan eta Lehen Hezkuntzako lehenengo bi zikloetan.

GABON ZORIONTSUAK PASA ETA URTE BERRI ON !!!!

FELIZ NAVIDAD Y PRÓSPERO AÑO NUEVO!!!