JOSTAILU AZOKA / MERCADILLO DE JUGUETES

GURASO HORIEK:

Honekin batera jakinarazten dizuegu datorren ostiralean, hilak 12, arratsaldeko 17:30ean hirugarren eraikineko aterpean (DBH eta BATX) jostailu azoka egongo dela.

Han bertan bigarren eskuko jostailuak eskura izango dituzue erosteko, eta zuen erosketekin DBH 4. mailako ikasleek egingo duten ikasketa bidaia egiteko lagunduko duzue.

ANIMA ZAITEZTE ETA ESKERRIK ASKO ZUEN LAGUNTZAGATIK!!!!!!!!!!

ESTIMADOS PADRES:

Os informamos que el próximo viernes día de 12 de noviembre, a las 17:30, en el porche del edificio 3 (ESO y BACH) habrá un mercadillo de juguetes. Allí tendréis la posibilidad de comprar juguetes de segunda mano y con vuestras compras colaborar con el viaje de estudios que realizarán los alumnos de 4º de la ESO del colegio.

ÁNIMO Y MUCHAS GRACIAS POR VUESTRA COLABORACIÓN!!!!!!!!!