ACTIVIDAD DE ZINESKOLA

Gasteizen 2008ko irailaren 25ean

Gasteizen, 2008ko urriaren 1ean

Guraso agurgarriok:

Zuengana jotzen dut 4.DBH-ko ikasleek droga-menpekotasun prebentziorako proiektu batean parte hartuko dutela jakinarzteko. Proiektu honen izena Zineskola da eta Eusko Jaularitzako Irudi Biziak elkarteak antolatzen du . Helburua, nerabeekin batera, haien arrazoei aurre egiteko trebetasunak garatu, irtenbide sortzaileak aurkitu eta gizaki independiente, erantzule, autokritiko eta autonomo izateko garapen osoa erraztea da.

Proeiktua filma batzuk ikustean datza eta ikusi ondoren klasean Ikasleen unitateak helburu zehatz batzuekin landuko ditugu

Filmeen ordutegia orri honetako beheko partean agertzen da.

Besterik gabe, zuen esanetara:

Arantxa Frontela eta Lola Escribano.

4. DBH-ko tutoreak

......................................................................................................................................................................

Vitoria 1de octubre de 2008

Estimados padres:

Me dirijo a vosotros para informaros que los alumnos de 4ª de ESO realizarán una actividad dentro del ámbito de la prevención contra las drogodependencias. Dicha actividad programada por la asociación Irudi Biziak del Gobierno Vasco se denomina Zineskola y tiene como finalidad construir con los adolescentes habilidades para afrontar sus problemas, activar soluciones creativas a los mismos y facilitar su desarrollo integral como personas independientes, responsables, autocríticas y autónomas.

Para ello veremos la proyección de algunas películas y posteriormente trabajaremos en clase determinados objetivos en las Unidades didácticas del alumno.

El horario de las películas lo teneis en la parte inferior de la hoja.

Quedamos a vuestra disposición:

Arantxa Frontela y Lola Escribano.

Tutoras de 4º de ESO

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CALENDARIO DE LAS PELÍCULAS/FILMEEN EGUTEGIA

LUGAR/LEKUA: ZINES GURIDI, CALLE SAN PRUDENCIO, VITORIA

HORARIO/ORDUTEGIA: 9:00 H (Los alumnos acudirán por sus cuenta al cine y deberán estar en la entrada de los Cines Guridi a la 8:45 h . Al finalizar la película los alumnos volverán al centro por su cuenta / Ikasleak bere kabuz joango dira zinemara 8:45tan eta filmak bukatu eta gero itzuliko dira eskolara).

PELÍCULAS/FILMAK:

• JUNO. 7 DE OCTUBRE / URRIAREN 7AN
  • THIS IS ENGLAND. 10 DE DICIEMBRE / ABENDUAREN 10EAN
  • EN UN MUNDO LIBRE. 28 DE ENERO / URTARRILAREN 28AN

Lola Escribano. Arantxa Frontela.

Orrialde honetan bisitarien estatistikak gordetzen ditugu. Nabigatzen jarraitzen baduzu onartzen dituzula esan nahi du Informazio gehiago

Itxi