Olentzero eguna: 2009-12-22

OLENTZERO EGUNAP1030627web-

Gaur, urtero bezala, Olentzero gure artean egon da. Goiz-goizetik gure ikasgeletatik pasatu da oparitxoak banatzen. Oso ondo pasatu dugu!! Como todos los años Olentzero ha venido a visitarnos. Desde la mañana ha pasado por las clases repartiendo los regalos. ¡¡Nos lo hemos pasado fenomenal!

Areto Nagusian ere ekintzak izan ditugu. Ohi denez, Haur Hezkuntzako andereñoek antzerki bat prestatu dute eta 1. maila eta 4. maila bitarteko ikasleek gabon kantak abestu dituzte. Azkenean sorpresa bat izan dute eta irakasleek ere bi kantaeskeini diete.

En el Salón de Actos también ha habido diferentes actividades. Como viene siendo habitual, las andereños de Infantil han ofrecido a sus alumnos su divertido teatro y los alumnos de 1º a 4º han cantado villancicos en 3 idiomas. Al final ellos también han tenido su sorpresa porque los profesores les han cantado y bailado un par de canciones.

ZORIONAK ETA URTE BERRI ON!!

FELIZ NAVIDAD Y PRÓSPERO 2010 !!

Orrialde honetan bisitarien estatistikak gordetzen ditugu. Nabigatzen jarraitzen baduzu onartzen dituzula esan nahi du Informazio gehiago

Itxi